طراحی محصول جدید

طراحی محصول در صنایع سلامت-محور شامل شناسایی نیازهای بازار، تعریف مشخصات کلیدی (TPP) و انتخاب مواد اولیه و روش‌های تولید بهینه است. این فرآیند به مدیران فنی و توسعه محصول و بازاریابی و فروش کمک می‌کند تا تصویر روشنی از ویژگی‌های ایده‌آل محصول (مانند کارایی ، دوز مصرف و ماندگاری) به‌دست آورند و ضریب موفقیت محصول در مراحل بعد را افزایش دهند.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.